Brak zgód na wysyłanie ofert
Funkcja Brak zgód na wysyłanie informacji handlowych pozwala ograniczyć ryzyko trafienia na listy spamerskie tylko dlatego, że wysyłacie pocztę do odbiorców, których zgód nie posiadacie.
Funkcja Brak zgód na wysyłanie informacji handlowych pozwala ograniczyć ryzyko trafienia na listy spamerskie tylko dlatego, że wysyłacie pocztę do odbiorców, których zgód nie posiadacie.
Posiadając w bazie adresowej adresy e-mail o charakterze danych osobowych np. imienne skrzynki należy poinformować właściciela adresu o tym, że przetwarzacie jego dane osobowe tzn. należy dopełnić obowiązku informacyjnego.
Oprogramowanie e-mailingowe AnoMail pozwoli Państwu uporządkować bazy, podzielić je na grupy i realizować mailingi dopasowane do określonych grup odbiorców. Segmentacja klientów stanowi klucz do sukcesu.
Aby nie trafić do spamu nie należy wysyłać wiadomości, które przez odbiorców będą traktowane jako spam. Innymi słowy chodzi o to aby wysyłać informacje handlowe tylko do tych osób, które wyraziły na to zgodę i czekają na Państwa oferty.
Spam to niezamawiana korespondencja zawierająca najczęściej oferty reklamowe i promocyjne różnych produktów lub usług, których odbiorca nigdy nie zamawiał. Najczęściej spam (wiadomości śmieci) przychodzi na ogólne skrzynki firm.
Przedstawiamy Państwu szereg artykułów na temat tego jak realizować masowe wysyłki e-mail w zgodzie z obowiązującym prawem.
Do góry