ERROR 404
NIE ZNALEZIONO STRONY

Wygląda na to, że nie ma tego czego szukasz

Może te tematy zainteresują Cię?

Korespondencja seryjna e-mail z załącznikiem

Korespondencja seryjna e-mail ze spersonalizowanym załącznikiem

Korespondencja seryjna e-mail to technika tworzenia treści wiadomości e-mail o takiej samej treści różniącej się jedynie zawartością kluczowych pól personalizacji, które są automatycznie wypełniane treścią pobieraną z bazy danych odbiorców, do których kierowana jest korespondencja e-mail.
Maile akwyzycyjne – Podstawa prawna

Podstawa prawna wiadomości akwizycyjnych

Najpierw musimy uzyskać zgodę a dopiero potem możemy wysyłać reklamy. W myśl obowiązujących przepisów prawa a dokładniej mówiąc Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną nadawca musi uzyskać zgodę (możliwą do weryfikacji) od posiadacza adresu e-mail (osoby fizycznej) na to, że…
Mailing – pozyskiwanie zgód marketingowych

Pozyskiwanie zgód marketingowych do mailingu

Zbierając adresy e-mail z internetu lub kupując bazy adresów firm należy pozyskać zgody marketingowe czyli przeprowadzić tzw. legalizację bazy adresowej. Program AnoMail wyposażony jest w specjalny moduł do pozyskiwania takich zgód
Weryfikacja i porządkowanie adresów e-mail

Porządkowanie i weryfikacja adresów e-mail

Oprogramowanie e-mailingowe AnoMail pozwoli Państwu uporządkować bazy, podzielić je na grupy i realizować mailingi dopasowane do określonych grup odbiorców. Segmentacja klientów stanowi klucz do sukcesu.
Program mailingowy bez abonamentu

Program do mailingu bez abonamentu – AnoMail

Program AnoMail jest systemem mailingowym do realizacji e-mailingu z komputera użytkownika. Oprogramowanie sprzedawane jest bez abonamentu oraz bez opłat za każdą wysłaną wiadomość e-mail.
Korespondencja seryjna e-mail z załącznikiem

Korespondencja seryjna email z załącznikami

Korespondencja seryjna email to technika tworzenia treści wiadomości e-mail o takiej samej treści różniącej się jedynie zawartością kluczowych pól personalizacji, które są automatycznie wypełniane treścią pobieraną z bazy danych odbiorców, do których kierowana jest wysyłka. Każdy z odbiorców otrzymuje inną…